torsdag 12. februar 2009

Oppspart kjærlighet gir ingen renter

På lørdag er det valentinsdag..... Jeg er i utgangspunktet glad i slike dager! Morsdag og farsdag, bryllupsdager og bursdager..... Jeg er dronning i feiring, og benytter enhver anledning!!!! Så er det denne valentinsdagen da..... Alle hjerters Dag.... Jeg har tidligere benyttet anledningen til å gjøre noe ekstra for noen søte venninner jeg har.... Det har vært kort i posten, en liten gave, eller bare en ekstra klem fordi det er 14. februar! Men i år er dette min valentinshilsen til "jentene" mine!!!! Dere er i hjertet mitt, selvom jeg har ekstremt lite tid til dere akkurat nå! Jeg er så glad i dere, og så utrolig takknemlig for at dere er mine venner! Tusen takk for deres lojalitet, støtte og tålmodighet. Tusen takk for at dere er mine!!!!

2 kommentarer:

moa sa...

koselig innlegg..
ha en hjertens fin helg..

klem fra moa-moa :0)

☆Therese sa...

Tar den til meg jeg ;o)
Du er en super god venninne, full av overraskelser og godhet, maaange hjerteklemmer til deg !!!