torsdag 27. august 2009

Sååååå skjønn!

Igår var jeg så heldig å få hilse på mitt nye "tantebarn" for aller første gang! Han er bare sååååå vakker, og ikke minst sååååå liten!!!! Den lille prinsen er bare 7 dager gammel! Fordi det ofte kan være snev av svin i infulensaen for tiden, er barselavdelingen stengt for andre enn stolte pappaer og søsken, så jeg har brukt opp nesten all tålmodigheten min på å vente til den stolte, flotte mammaen kom hjem fra sykehuset! Hun har vært så flink, min vakre venninne!! Jeg gleder meg over den lille, fine familien, og gleder meg til å ta del i deres "nye" liv!

1 kommentar:

☆Therese sa...

Hei Snuppa (med stor P ;o) )
Gratulerer med det nye tantebarnet!
Gosh, ja de er små og skjønne. Nesten rart at våre "små" har vært så små!!!

Ny heading er jo - lekkert !!! :o)
Jeg er litt kjedelig sånn - har jo det samme hele tiden.
Hm - kanskje jeg må på et kurs hos deg!!

godklem