onsdag 2. september 2009

Bryllup!

Min lillebror og hans svenske samboer skal gifte seg neste sommer! Og jeg er så heldig å få lov til å være med å arrangere herligheten.... Det blir jo stas, siden vårt eget bryllup var ganske "lite" (men utroooolig fint!)...! Så nå er vi igang med planlegging og ide-storming - jeg hadde nesten glemt hvor artig det er! Det skal velges et tema, og vi har jo MANGE alternativer som kan gi en fantastisk ramme! Dessuten er de veldig heldige, de skal gifte seg i vakre Stavern! Min bror jobber i den gamle militærleieren, så der skal selvfølgelig selskapet være! Hvor fantastisk blir ikke det??? Nede ved sjøen og de vakre, gamle båthusene.... !!!! Her kommer en snik-titt fra vårt eget bryllup! 23.februar 2002......

Ops! Noe lyseblått skulle det jo være!!!!

3 kommentarer:

Guttemamma sa...

Hurra!! For en herlig "jobb",ikke vanskelig å si ja til den vel...ellers var du en vakker brud du og!! klem

Unknown sa...

Det blir nok en vakker og uforglemmelig dag... Heldig han, som har en så flink søster :o)

Moro å se brudebilde av deg. Helt nydelig var du jo...

Stor klem Susanne

☆Therese sa...

Hei snuppelure og takk for sist! Syntes det bare er helt supert på disse kveldene våre :o) Gleder meg til neste gang!

Du er vel i ditt ess når du får være med å arrangere, dette er jo du supergod til.
Herlige bilder fra ditt brullup!

Godklem