søndag 14. mars 2010

Kom.... fort!!!

Mannen til en god venninne er eiendomsmegler.....
Det viste seg å være fint for meg!!!!
Hun meldte meg forrige helg, og beskjeden var klar!
"Kom og hent....fort!
Ellers havner det på fyllinga i morgen!!!"
Tro meg, jeg var ikke sen om å slå ned setene i bilen, nei.....
Og se hva for en skatt som havnet hjemme hos oss....!
Med sjarmerende "hyllepapir",
som bestemoren til min venninne har lagt i.....
for maaaange år siden!

Og denne vakre kisten....

passe slitt og sikkert med masse historie.....

Foreløpig får den være slik den er, kanskje maler jeg den hvit om en stund!!??

4 kommentarer:

Guttemamma sa...

HERREMIN....LYKKE!!!

☆Therese sa...

Lucky You!!!! Flotte skatter, syntes kisten ser fin ut som den er jeg :)
♥ Klemmer

Klaffen sa...

Åhhhhhhhh Anita du er vel heldig. Sånne venner er godt å ha * ler *
Fantastisk - og du kan jo trylle så dette blir PRIMA...
Klem i fleng

Frøken Lykkelig sa...

Å nydelige ting!! Ja jeg skjønner godt du er glad for disse her!!!!