torsdag 14. juli 2011

Dagen for ettertanke...
I dag har vi fulgt mamma'n til
en god venninne
til hennes siste
hvilested....
En dag til ettertanke.....
Når alt dette er over, min venn,
sitter du igjen med de gode minnene etter mamma ,
- og du vet, at det var du som stilte opp for henne,
helt til det siste.....!
Det har jo skjedd så forferdelige ting på sjøen her i Vestfold de siste dagene også......
Det setter virkelig ting i perspektiv......!
Får meg til å tenke på hvor uforutsigbart livet er,
og hvor viktig det er å, til enhver tid,
behandle hverandre med respekt og omsorg.
Vi vet ikke hva som skjer i morgen, eller i de neste timene
- livet er så skjørt, så skjørt!!!
Mine venner;
vi snakker kanskje ikke så ofte sammen,
og ser hverandre ennå sjeldnere.
Jeg har også en god venn jeg aldri har truffet....
og mange jeg burde ha ringt!
Til dere vil jeg si;
Dere er viktige for meg, og jeg setter pris på hver av en av dere!

Ingen kommentarer: